Provridit :D

Hej! Igår var en superbra dag. Jag provred två hästar och jag ska bli medryttare på en av dem! Det var en d-ponny som heter Hilda och en c-ponny som heter Feé. Båda var supersöta och trevliga. Jag red först feé och sedan en dräktig Hilda. Båda var helt underbara och väluppfostrade. Feé var pigg men väldigt lyhörd. Hilda var lite envis först men sedan lyssnade hon jättebra. När jag kom hem så sade mamma att jag fick bli medryttare där om jag ville. Så jag messade Pernilla (ägaren) och fårgade hur det blev. Ovh gissa vad? Hon sade att jag fick bli om jag ville! Jag tror att jag vill bli på Hilda men det får jag har klart tills imorgon för då drar jag dit. Jag ska rida med en annan tjej då som ska visa mig lite vägar. På lördag ska jag dit med Pauline för hon ska provrida. Så imorgon får jag veta mer om vilka dagar och vilken häst. Idag ska jag först vara i skolan och sedan ska jag på teater med skolan innan jag ska hem och träna fotboll. Ha det gött för det ska jag ha!

Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0