Födelsedag

Idag är det min lillebrors födelsedag. Han fyller 8 år. Han heter Noah. En blond och blåögd pojk. Han kan vara irriterande och vild men han kan också vara lugn och gosig.

Jag minns den dagen då han föddes och mina föräldrar ringde och sade att jag hade fått en lillebror till. Jag minns att jag ville ha en syster men att jag blev glad över min bror också. På kvällen gjorde jag och min andra lillebror en videohälsning till mamma och bebisen. Vi satt i badkaret. Han växte och växte och innan jag visste ordet av skulle han börja skolan. Vad glad han var. Nu till hösten börjar han i tvåan. Han kan ju inte vara bebis för alltid!

Det jag ville komma till var: Grattis Noah! Du är den bästa lillebrodern som man kan önska sig och jag vet att Elias håller med. Även om vi bråkar ibland och även om vi skriker på varann så älskar jag dig. Idag är det din dag, så låt inget förstöra den!

Kram från din syster,
Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0