Jaaa!

Ni kan inte fatta hur glad jag blev nyss. Appen funkar igen!! Åhh vad skönt. Skolan har hållt på i en vecka nu. Innan dess var det en hel vecka i stallet. Wikke har åkt. Åkt tillbaka till sina gamla ägare. Han funkade inte på råda. Jag saknar honom något grymt! Jag vill ha honom tillbaka. Men det har kommit en ponny i stället. En d-ponny, skäck, som heter Fairy tail. Jordens sötaste ponny. Och hon kanske blir min nya sköthäst. Ersätta wikke kan hon inte göra men hon kan få en annan plats i mitt hjärta. Snart bär det av till skolan. Denna veckan går vi efter schema vilket betyder gympa klockan 8.30 i morgon. Trevligt... Måste dra nu. Ska bara köra dagens outfit i ett annat inlägg.

Amanda



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0