Appen!

Wohoo! Appen har fått en uppdatering! Så tänkte jag igår. Men den funkar ju fortfarande inte. Den stängs ned när man loggar in ju! Åhh vad arg jag blir! Den måste ju funka. Ska testa att ladda ned den igen. Funkar det inte då så ska jag klaga hos blogg.se för jag orkar inte skriva via safari för då blir det ju inga bilder!

Idag blir det antingen Liseberg eller vara med saghar. Saghar är min barndomskompis och vi ses nästan aldrig längre. Men när vi ses har vi grymt kul! Sist vi var så var vi med tre killar. Jag failade och smällde i huvudet i en skylt. Det gjorde ont! En vecka senare hade jag gipsade fingrar för jag hade brutit dem på en fotbollsträning. Vad det hade med samtalsämnet att göra har jag ingen aning om. Statistiken sjunker. Öka den och överraska Maya. Vi vill ju ha kvar henne här! Om statistiken ökar lovar jag fler bilder och många videobloggar! Så kom igen nu!

Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0