Gothia

Hej! Ledsen för dålig uppdatering denna veckan men jag har spelat gothia. Det gick sådär. Vi kom sist i gruppen trots att vi kämpade. Vi hamnade i B-slutspel och vann första matchen med 3-0. Jag stod i mål och höll nollan! Innan andra matchen, ungefär viduppvärmningen, så halkade jag och faceplantade på ett golv. Min näsa krasade till och jag fick ont i huvud och ansikte. Näsan brände rejält. Innan match började jag må illa så jag satte mig vid sidan om planen. Ville inte spela men tjejerna tjatade så jag kunde inte med att säga nej så jag spelade. Vid halva halvleken hade jag så ont att tårarna vällde upp i ögonen. Vid halvlek bröt jag och lade mig ned vid avbytarbåset. Jag kunde inte stoppa något. Jag skakade och tårarna rann. Ett mål släppte jag in. Det var på straff. Vi förlorade matchen med 3-0. Efter matchen åkte jag och mamma till en annan plan för att kolla på en kompis som jag inte har träffat på två år. Vi snackade lite efter deras match och det var ganska pinsamt. Men han verkade glad över att se mig iallafall! Hemma mådde jag piss. Näsan brände, huvudet värkte och jag mådde grymt illa. Det visade sig att jag hade fått hjärnskakning. Det var igår och jag mår sådär idag. Idag har jag solat och varit med min bror på universeum. Det var kul! På söndag åker vi bort så räkna med ganska dålig uppdatering nu framöver. Men det är ju fortfarande sommar. Keep on living boys and girls!

Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0