Träning

Har precis kommit hem från träningen. Det gick väl bra. Idag har jag bara slöat hemma. Och så har vi lämnat över vårt gamla hus. Nu äger vi inte det längre!

Igår firade jag min bror Noah tillsammans med familjen och farmor och farfar. Innan dess var jag hos Hilda och feé. Red feé. En lång tur blev det. Hon fick bestämma tempo. Det blev mest trav och skritt med någon galopp. Härligt var det i alla fall. Det jag är mest stolt över är att hon gick i form helatiden. I skritt, trav och galopp! F*n vad jag kände mig duktig. Och när jag red förbi folk fick jag höra att det var en fin häst och att jag var duktig. Proud girl over here!

Måste dra för vi ska dricka bubbel nu. Puss!

Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0