Farväl älskling

Jag sitter i vemdalen med världens sämsta täckning. Kommer hem nästa vecka. Men jag ska hålla mig till rubriken och säga farväl.

Jag är helt förkrossad. För min älskling ska bort. Wikke ska tillbaka! Min älskade, fina sköthäst. Snart ett år har gått till jag fick honom. Det tog tid innan han blev väluppfostrad. Vi har minnen tillsammans. Bara roliga. Ibland har han varit jobbig men jag har alltid älskat honom. Han har alltid funnits där, trots skador på honom och mig. Han är så fin och glad och snäll. Jag vill köpa honom men det kommer jag aldrig att få :(. Han har satt stora spår i mitt hjärta. Jag kommer alltid att minnas dig och älska dig wikke. Vi kommer att ses igen i framtiden. Puss på dig älskling!

Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0