Hilda och feé

Hej! Sitter i stallet hos Hilda och feé. Har precis ridit med Julia. Precis som igår. Hade Hilda igår. Vi hoppade och red lite damsadel. Haha det var kul. På kvällen hade jag, min bror och hans kompis filmkväll. Det var mysigt! Idag red vi barbacka. Jag hade Hilda igen. Vi red över bommar och galopperade upp för en backe i deras sommarhage. I slutet tappade jag spöt så jag och Julia bytte för hon var så trött att hon inte skulle orka ta sig upp på feé igen. Feé satte av i trav och jag hamnade hängandes på halsen. Då vek hon åt sidan så jag dök av. Men det gick bra och vi skrattade. Sedan skulle jag ta mig upp igen men hon flyttade på sig så jag ramlade igen. Vi garvade så vi grät! Pappa ska snart hämta mig. Vi ska fira Noah tillsammans med släkten idag. Det blir myyys!

Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0