Mondayy again

Måndag igen då. Haft en super helg. Vart hos moster och kollat eurovision. Asgrymt Loreen!! Har också varit hos morbror, hans fru och deras tre döttrar och träffat deras minsta lilla tös. En supergullig, liten, tre veckor gammal bebis! Hon heter Ellen. Jag smälte när jag såg henne. Idag blir det stallet efter skolan. Hoppa tror jag att det blir. Hoppas på Atlas eller Wikke men jag tror att det blir hoppa Fleur. Fast hon är ju också bra. Det gäller dock att våga.. Lägger in en liten veckoplanering här.

Måndag: Skola, sedan stallet.
Tisdag: Skola, sedan fotbollsmatch
Onsdag: Skola, sedan inget än så länge
Torsdag: Skola, sedan stallet och sköta Wikke, sedan fotbollsträning
Fredag: Skola, sedan stallet och sköta wikke
Lördag: Typ inget
Söndag: Typ inget, sedan fotbollsträning

En ganska chill vecka enligt mig. Ha det gött då!

Amanda

Man får väl bjuda på sig själv...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0