Match

Hej! Igår spelade jag match. Fotbollsmatch. Den var klar klocken 10. Jag var hemma typ halv elva och då skulle jag äta och duscha. Det gick sådär bra på matchen. Förlust med 3-1. Jag själv stod i mål. Tredje gången jag står i mål sedan jag blev av med mitt gips. Men jag är ändå ganska nöjd ocj jag gjorde många snygga räddningar. Fast jag fick en fot i ansiktet (det värker fortfarande) och jag sträckte min axel. Får se hur det blir att rida. Jag kanske ska hänga med Fannie till hennes medryttarhästar idag. Om jag får för hennes pappa. Annars får det bli något annat. Dessutom har jag och Pauline hittat medryttarhästar i Landvetter. Vi ska förhoppningsvis provrida i helgen! :D Jag hoppas det! Åhh vad grymt kul det skulle bli. Önska mig lycka till!!

Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0