Match då

Hej! Det är lördag Wohoo!! Min lördag blir bara bäst. Först köpa shorts och kjolar med mamma på allum. Sedan blir det spela fotbollsmatch. Efter det kanske jag ska bada med de bästa. På kvällen ska jag och mamma hem till min moster och sova över där. Och så ska vi se på eurovision song contest tillsammans mysigt! Exkursionen igår var kul. Fast det var grymt varmt. Trodde att jag skulle stupa. Jag kunde typ inte prata ordentligt. Jag o pauo skämtade om ormar och att hon skulle ta upp en och leka ormkvinna med den. Sedan skulle jag säga att hon skulle fråga om någon ville titta men råkade säga att hon skulle fråga om någon ville LUKTA! Hahahah vi dog lite där.. Efter skolan drog jag med bästa Wilma, Sara och Amanda och badade. Efter badet drog jag hem. Jag har bränt mig lite på armarna. Trevligt! Tänkte lägga in en videoblogg snart. Vad ska jag göra/snacka om? Kom med random idéer så lottar jag ut vad jag ska göra!

Amanda



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0