Kort dag

Hej! Idag är en kort dag. Vi slutar 13.30. Jippie! Fast det gör vi ju i och för sig varje onsdag. Letar medryttarhäst för fullt just nu. Help me find one! Igår var det en bra dag som vanligt. Skola sedan hem och träna fotboll. Det gick väl bra. Fast det var ju sjukt varmt. Tänkte gå ut och springa idag. Det blir ju gött. Lagt till en sak på veckoplaneringen.
Lördag: Liseberg med min fina Lovisa!
Det kommer att bli så sjukt kul. Saknar min bästa trots att hon går på skolan bredvid min. Men det blir ju att man inte syns så mycket ändå. Kan också avslöja att fler tidsinställda är på gång..

Amanda

Jag i oktober 2010. något förändrad?


Kommentarer
Amanda & Steffie

Fin blogg!

Allt bra?

2012-05-23 @ 19:52:47
URL: http://ccameraa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0