Hiss och Diss

Tänkte köra ett litet inlägg med hiss och diss här då. Tre hissar och tre dissar bara för att jag är grym!


Hiss för:
Wikke såklart! Han är bara bäst. Min lilla mysiga gullunge. Så sjukt fin. Älskar min sköthäst asså! Puss Wikke :*
Jag Hissar också mina bästisar. Tack för allt stöd jag har fått nu den senaste tiden. Finns för er. ILY :*
Hissar även Maya. En underbar tjej! Grymt snäll, söt och gullig. Alltid så glad och omtänksam. I'll be there when you need me!


Diss för:
Dåliga ridlektioner, när det går piss och när hästen inte vill lyssna. När det bara blir fart och inget går som man vill. När man liksom tappar kontakten med hästen hela tiden.
Diss för folk som dömer. Asså bara för att en person är ful betyder inte det att man kan vara hur taskig som helst emot honom/henne. Jag har råkat ut för en massa sådant. Asså bara för att den där nya tjejen är ful, betyder det att hon är jättetaskig eller bitchig då? Det är insidan som räknas, eller?
Jag dissar också spindlar. Förlåt mig, vissa som läser detta kanske tycker jättemycket om spindlar och de kanske har en spindel som husdjur. Men jag hatar dem. De är så läskiga med alla ben. Till och med de små spindlarna ger mig små hjärtattacker. Brrr, jag ryser av bara tanken..

Amanda


Kommentarer
Anonym

Åh Amanda.. Blir så sjukt glad. Du är bäst :*

Love ya!<3

2012-05-25 @ 13:41:56
URL: http://dressyrtjejjer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0