Exkursion (stavning)

Hej! Idag ska vi på exkursion. Ingen aning om hur det stavas men det är typ en utflykt ute i skogen. Vi ska mötas 8.30 på en busshållplats och vandra i skogen hela dagen. Matsäck är med och även NO anteckningsbok, penna och sudd. Okej, jag får erkänna att jag har fuskat. Detta är tidsinställt.. Skrivet i onsdags :P Lurade jag er? Gjorde jag säkert inte.. Men jag hoppas att jag får det kul! Efter exkursionen blir det stallet till min älskling Wikke. Att jag älskar honom har ni säkert förstått. Men jag säger det en gång till, WIKKE JAG ÄLSKAR DEJ!! Nej nu ska jag nog dra..

Amanda

Tagen av bästa Pauline (Coresline)! <3


Kommentarer
Ellen stenhoff

Amanda du är väldigt fin ! ;)

2012-05-27 @ 22:18:33
URL: http://ellenstenhoff.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0