Vad som hände..

Jag hade gått ut för att beta Zaphira själv. Den andra hästen dom skulle ha betat var hos veterinären.
Så jag stog mellan två hagar och betade henne. Hon var duktig i början, men sedan flög någonting i henne. Jag hade min telefon i andra handen för att kolla klockan då Zaphira vänder sig om och bockar och rusar mot stallet.
Hon träffade min mun och jag drabbades av en hemsk panik och började skrika och såg att det rann blod över händerna och det droppade blod på byxorna och jag skrek.
Två människor kom springandes och kom fram och hjälpte mig till stallet.
När hon sparkade mig så flög mobilen också bort så en av personerna stannade kvar och letade.
I stallet fick jag gå in i personalrummet och fick is på läppen. Några kompisar kom och tröstade mig <3
Vi ringde min pappa och han skulle komma på 25 min.
När han hade hämtat mig så hade jag väldigt ont och jag hade en spricka i underläppen. Vi fick åka till tandläkaren och jag fick en sorts ståltråd över framtänderna med tandlim. Därför får jag inte äta med framtänderna. Om två veckor ska jag tbx till tandläkaren och kolla.
Tur att jag inte skadade mig mer!
Tack alla som hjälpte till. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0