Uppdatering

Kör en liten uppdatering här eftersom att jag inte har bloggat.
Tisdag: var i slottskogen med klassen. Vi hade orienteringsgrej och sedan flaggan (catch the flag). Tjejerna mot killarna. Tjejerna vann! Grymma e vi! Sedan var det hem. Gick av vid stallet och gick hem. Hemma kom jag på att jag hade glömt nycklarna. Jag ringde min bror som skulle klippa sig i centrum och gick ner för att hämta hans nycklar. Halvvägs hem fick jag vända för jag fick med min brors cykelnycklar. Sedan gick jag hem. Hemma fick jag veta att mamma hade varit i närheten så jag hade kunnat gå dit. Sedan var det fotbollsträning. Jag var helt slut. Men det gick ok ändå!
Onsdag (idag): var i skolan. Städade massa och repade massa. Skolavslutning imorn ju! Efter lunch var det elever mot lärare. Det blev lika. Bär skolan var slut blev det dra till medryttarhästarna. Red feé. Hon var pigg men lydig. Fölis var supersöt! Sedan var det dra till noahs skola och kolla på en föreställning. De var superduktiga! Efter det blev det rättssals och sedan hem. Dessutom fyller morfar 70 år. Grattis världens bästa morfar!

Amanda

Harry styles från one direction står för bild



Kommentarer
Julia

Hej sötisar! Fin blogg ni har:)
Allt bra?
Kram

2012-06-13 @ 22:58:54
URL: http://juliaroz.blogg.se
Julia

Hej sötisr! Fin blogg ni har:)
Allt bra?
Kram

2012-06-13 @ 22:59:55
URL: http://juliaroz.blogg.se
ericaH

besök min blogg!:)

2012-06-14 @ 00:05:38
URL: http://eericasvardag.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0