Sova

Nu ska jag sova. Sitter och tittar på tv egentligen men snart ska jag sova. Idag fick vi tillbaka no provet. Är inte helt nöjd. Kunde fått med mer. Sedan var det gympa. Brännboll som jag är sämst på. Men vi vann! I slutet av dagen var det studiepass. Men jag och pauline missade det för vi var med Sofie för hon hade skadat sig. Sedan var det stallet en kortis. På vägen hem (jag gick med massa saker) så såg jag Maya och zaphira en bit bort. Jag fortsatte gå. Helt plötsligt hör jag ett skrik. Jag tittade bakåt och såg zaphira lös. Hon bockade och sprang emot stallet. Först såg jag inte maya men sedan såg jag henne. På marken, skrikandes. Jag blev helt paralyserad ca 200 meter bort. Men några hjälpte henne. Har ingen aning om vad som hände eller hur hon mår. Men skärrad var jag. Sedan var det träning. Det gick väl bra. Aja ska sluta tjata nu. Godnatt

Amanda

Louis från one direction står för bild



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0