Sleep tight

Gonatt kära bloggläsare. Läste precis vad maya hade skrivit. Du är underbar, tjejen. Älskar dej! :* <3
Var i skolan. På so:n diskuterade vi dilemman. Här är den svåraste frågan: en båt sjunker. Flera människor dör och de överlevande hoppar ner i livbåtar. Det finns en plats kvar. I vattnet finns två levande människor, en flicka på åtta år och en småbarnsfar på 35 år. Vem ska räddas och varför? Svara gärna på frågan! Mitt svar var flickan för att hon har hela livet framför sig. Sedan blev det stallet och borsta en smutsig och dammig wikke i 55 minuter innan jag red. Jag red fleur. Mer om hur det gick och vad vi gjorde tar jag imorn. Nu ska jag sova. Gonatt!

Amanda



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0