Skolaa

Hej! Ush vad dålig jag är på att uppdatera två ggr per dag. Måste bli bättre på det. Igår var det väl en bra dag. Först var det skola, sedan håltimma och efter det teater med skolan. Den handlade om flyktingar och det var fyra sanna historier som berättades. Den var grym men sorglig och känslomässigt tung. Jag trodde att jag skulle börja grina. Blir till och med tårögd när jag tänker på det. Ush! Klockan 17.30 skulle jag träna fotboll. Det var ganska tråkigt för jag bara stod hela träningen typ. Men idag blir det bättre. Först skola och sedan ska jag till Hilda och Feé och rida! Åhh vad jag längtar. Jag ska försöka uppdatera ikväll också men då ska jag till Pauline och sova över! Guud vilken härlig helg jag kommer att få.

Amanda

P.S. När statistiken höjs så väntar en frågestudn samt massa videoinlägg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0