One direction!

Mitt favvoband asså. Så sjukt duktiga och snygga. Hur stor är chansen att man hittar fem musikaliskt duktiga killar som dessutom ser riktigt bra ut? Jag menar verkligen riktigt bra. Min favorit i bandet (om jag måste välja någon) är Liam. Synd bara att han har flickvän. Samma med Louis. Ville ha honom som bror först men börjar ändra mig lite. Han är nog som jag haha. Lite smått galen och väldigt random. Liam är ju väldigt sofistikerad och mogen. Zayn är grymt tonsäker, Harry är den man flirtar med och Niall är det gulliga irländska matvraket. Jag fattar inte hur Niall kan få så mycket hat. Vad har han gjort dem? Fattar inte folk som kallar sig directioners och sedan vill kicka Niall eller nån annan från bandet. Det kallas inte directioner, det kallas directionator. Jag är en sann directioner. Jag älskar alla och vill inte lista någon sist. Jag delar gärna killarna med andra directioners. Jag har inget emot det. Jag är verkligen ingen sån som bara: han är min och ingen annans. Jag menar, det är väl ändå killarna som väljer vilka dem vill vara med? Sedan all hat emot Danielle, Eleanor och Perrie. Okej att Perrie har dumpat Zayn på sms och okej att jag inte tyckte om henne. Men jag skriver ju inget taskigt om henne för det. De är alla sjukt vackra och de gör killarna glada. Liam, Louis och Zayn älskar dem och vi får acceptera det. Tömmer ut mina tankar totalt nu men jag bryr mig jättemycket om dem. Även om jag inte har träffat dem och kanske aldrig kommer att göra det så känns det som att jag känt dem hela mitt liv. De vet inte ens att jag existerar men de får mig att le varje dag och de får mig att känna mig vacker. One direction finns och kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Jag vill inte se några hatkommentarer för de kommer jag att spåra och ta itu med.

Amanda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0