Odin pass!

Idag red jag Odin. Han var pigg och glad den söta lilla killen.
Vi hade markarbete med bommar. Först som en solfjäder i två hörn av ridbanan och sen några andra som låg lite  "utspritt". Odin var PIGG. Vi tränade på att trava i tvåpunkt sits, men det var lite svårt, för att jag har inte så bra balans (apropå det som kommer jag nog ta en privatlektion där jag tränar på balans och galoppfattningar!).
I slutet skulle vi galoppera. Idag var vi 10 stycken, men egentligen 9, fast en red igen. Så därför galopperade vi 5 & 5.
Odin var busig första gången. Han sprang in på medellinjen och busade. Men andra gången vi galopperade så gick det mycket bättre! Jag gjorde knappt en galoppfattning så galopperade han! Han var trött efteråt, lilla skrutten <3

För att veta hur det gick för några andra i min ridgrupp, klicka HÄR!

Bild på Odin (från Rådas Hemsida)

//Maya :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0