Nu stiger statisktiken!

Yeey! Statistiken höjjs! Woho! :'D Och till er som kommenterar så svarar jag här alltså på vårat konto. Vet inte om det syns på eran blogg, men jag tror det ;) Fy fan vad grymma ni e! ♥ TACK till alla som läser och kommenterar! Det betyder jättemkt! :D
Osså btw, Amandas dator är lite mongo, sa hon, därav bara update från mitt håll till att börja med. Mobil appen har damp? Svar: JA! xd Har lite fjärilar i magen, vet inte varför är bara helt galen känns det som xS
Haha hörs imon älsklingar ! ♥
 
//Maya

En bild från min instagram, tagen för en/flera veckor sedan :D


Kommentarer
MichelleP

Kul att statistikrn höjs!

Svar: Riktigt kul! Tack för kommentaren!
dressyrtjejjer.blogg.se

2012-06-20 @ 08:55:57
URL: http://michelleryttaren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0