Nationaldagen

Hej! Idag är det Sveriges nationaldag om ni inte redan visste det. Hur har jag då firat? Jo genom att dra till Hilda och feé och rida! Jag red dock bara feé. Fölis är inte kommen än men jag hoppas att det vill ut inatt. Feé var duktig och pigg. Stina var med mig. Stackaren som fick gå. Ledsen gmn! Hon fotade lite och så. Ska fråga om jag kan få dem så att jag kan lägga ut dem här. Annars kommer de säkert på Stinas blogg. Jag red ut på feé. Den enda rundan jag kan :P måste bygga muskler på henne nu så det blir mycket klättra i backar och rida i form i skritt. Känner att jag kommer att utveckla mig mycket på dem. Sedan har jag typ suttit hemma och använt gamla appar. Lämna aldrig en app oanvänd en längre tid. De blir jättesega efter ett tag. Bara ett råd. Imorn blir det skola igen. Efter det stallet och sedan träning. Orkar inte släpa alla stallkläder fram och tillbaka. Slänger in något kort inlägg innan jag lägger mig. Och snälla höj statistiken. När vi har runt 20 läsare per dag så tar vi en frågestund!

Amanda

Liam från one direction står för bilden



Kommentarer
Sofie-Hästälskare<3

Sv. Aww. Älskar dig Amanda <3 :*

2012-06-07 @ 21:18:23
URL: http://sofieanderssoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0