Men nu så är det lördag!

Hej! Jag har varit vaken i typ två timmar nu så jag bloggar lite. Det blev inget sova hos pauline så de ska hämta mig idag. Igår var jag superlycklig. En awesome dag i skolan. Avslutade med att öva tsm med skolbandet ist för att ha mentorstid. Jag sjunger i skolbandet med fyra andra grymma tjejer. Efter skolan drog jag till Hilda och Feé. Jag och Julia skulle rida ut och Julia skulle visa mig lite vägar. Vi red på en jättefin väg. Julia red Hilda barbacka och jag red Feé med sadel. Vi skrittade mest med tanke på att Hilda är dräktig. Men jag travade lite. Bara upp för de brantaste backarna typ. När vi kom tillbaka till stallet så fixade vi hö och mat till dem. Sedan så sopade vi stallgången innan vi drog hem. Jag är verkligen superglad över att jag äntligen har hittat medryttarhäst! Underbart! Idag väntar ännu en tur till det stallet tillsammans med pauline. Hon ska provrida. Hoppas att det går bra!

Amanda



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0