I need your help

Det är såhär: jag hade en bästa killkompis. Vi var verkligen nära vänner. Vi kunde prata om allt med varann. Vi litade verkligen på varann. Ända sedan dagis hade vi varit vänner. Vi gick till och med i samma hockeylag. Men sedan slutade jag. Det påverkade inte vår vänskap alls. Vi kom nästan närmre varann. Det fanns en till tjej i laget som fortsatte. Jag visste att hon gillade honom men hon lovade att hon inte skulle förstöra våran vänskap. Hösten gick och i vintras började killen att undvika mig. Jag fick reda på av tjejen att de i lager hade snackat skit om mig och att han hade varit inblandad. Jag blev sur men vi blev vänner igen. Någon månad senare slutade han att prata med mig och bad mig att låta honom vara. Han tog bort mig på Skype och facebook och undvek mig i skolan. Några veckor senare pratade vi och han sade att det var hans kompis som tagit bort mig och att han inte märkt det. Vi blev vänner igen och allt var bra. Fram till maj. Han började undvika mig igen och vi sade att vi skulle prata men vi var för fega för att ta tag i det. Jag snackade med tjejen och hon gillade honom fortfarande. Hon sade att jag kunde vara vän med honom men att han var hennes. Dagen efter skolavslutningen skrev jag till honom på Facebook att vi måste prata för jag pallar inte mer. Jag fick som svar att han inte ville prata med mig och att jag skulle LÅTA HONOM VARA!

På ett år har det hänt så mycket mellan oss. Det har alltid vänt men nu verkar det inte göra det. Jag vill verkligen ha honom kvar som vän för han betyder såpass mycket för mig. Oj, vad skriver jag? Han betyder grymt mycket för mig! Så jag behöver er hjälp. Tror ni att tjejen är inblandad? Behöver jag prata med henne? Vad ska jag göra med killen?

Jag är så tacksam för svar för jag behöver det verkligen. Jag börjar nästan ge upp hoppet!

Amanda


Kommentarer
Ella

Sv. haha åhh tack maya :D

Svar: Hihi varsågod! :D
dressyrtjejjer.blogg.se

2012-06-21 @ 20:54:13
URL: http://wennstrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0