Hiss och diss!

Kör lite hiss och diss! Börjar med att hissa..

Hissar AMANDA. Fy f#n vad jag älskar den tjejen asså. Galet grym är hon. Sjukt vacker, snäll och busig ;)
Älskar dig finaste Amanda! ♥


Till en heelt annan sak..
Hissar jordgubbar! MUMS! Älskar verkligen jordgubbar! Speciellt på midsommar :)
Ett jättegott tips är att ta jordgubbar och doppa dom i choklad och låta det stelna.. YUMMY!

Källa


Och nu till Dissarna!

Jag dissar devote.se. Jag gillar inte deras hemsida, den e lite svår att förstå och svår att hitta på. Och på appen kan man bara skriva inlägg och kolla kommentarer. Bu devote!

Källa

Och så dissar jag sådana som tror att de är coola och fräcka fast de bara är töntiga och mesiga. Som jag skrev i ett annat inlägg..

Hehe hittade ingen bild så jag fick ta en själv xd

//maya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0