Gonatt

Nu säger jag gonatt. Varit hos Hilda och feé idag. Pauline provred ju. Jag och pauline red samma runda som jag red igår. Pauline hade feé och jag hade Hilda. Barbacka. Ush det gjorde grymt ont för hon är spetsig trots att hon är dräktig. Hur går det ihop? Tjock och smal på samma gång. Så vi får se om det blir någon fölis inatt. Jag lovar att jag ska fixa massa bilder på Hilda. Och feé också för den delen. Men mest Hilda. Jag och pauline sover över. Vi har snackat barndomsminnen och knäppa drömmar. Har massa sådana som jag kan dela med mig av i veckan. Så håll utkik! Dessutom vill jag tacka alla ni kära bloggläsare. Besöksrekord idag! Ni är grymma. Älskar er!!

Amanda <3<3

Måste fixa fler bilder, jag vet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0