En sak som gör mig arg!

Tänkte bara skriva av mig lite..
Jag hatar när folk tror att dom är coola och kan allt och är bäst på allt! F#n vad irriterad jag blir på sånt!
Det kanske finns sådana som uppfattar mig som en sån, men det gör inte jag!
T.ex. så är det någon som frågar: "Vart är du i matteboken??" Och man kanske svarar "Sidan 34". Och personen säger tbx "Va?? Så långt bak? Jag är mycket längre fram!" Och slänger med håret. Då vill jag bara spy på dom!
Eller t.ex. någon i stallet som är en besserwisser och tror att hon/han äger hela stallet!! Det finns en tjej (nämner inget namn) som jag ibland bara vill spy på. Hon tror f#n att hon kan allting och ger värsta konstiga blicken, för att man inte kan en liten småsak. VAF#N????!!! Hur tänker människan?! Eller om någon bara är elak och tror att den är populär fast den är en helt vanlig person?! Helv#te vad arg jag blir. Eller om någon tror att man är HUUUR cool som helst bara för att man kanske har tävlat och det gick jättebra! Visst är det roligt, men det är inte roligt om personen skryter om det. Hatar "skrythalsar".

Jag. Jag försöker chilla och va mig själv. Men ibland är det inte så lätt när den där tjejen kommer fram och kritiserar en. Nä. Faktum är att jag har råkat ut för det liite för många gånger.
Jag blir bara så trött på sånna människor.
Så va dig själv. Var stolt över dig själv. Gilla dig själv. Även om inte du alltid är perfekt.

//Maya


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0