Die hard

Haha kollar på Die hard 4.0 med pappa. Ska snart lägga mig. Idag har jag solat i typ tio minuter och sedan spelat match. Vi förlorade med 3-1. Domaren var en riktig hemmadomare. Åhh vad sur man blir när domaren är sådan. Sedan var de riktigt osportsliga. De spelade fult och skrattade åt en av mina lagkamrater när hon skadade sig. Jag stod i mål. Första målet var en straff. Det skulle inte ens varit straff för de puttade våran tjej i ryggen. Andra målet gick precis vid stolpen. Tredje var jag en millisekund från att ta. Skulle jag slängt mig tidigare så skulle jag tagit den. Hemma käkade jag pizza. Mums! Undra om de har svenska restauranger i något land. Jag vet inte men det skulle ju vara kul :P

Amanda

Tänkte göra en videoblogg snart. Vad ska jag göra i den?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0