Det bästa som har hänt mig!

Det bästa som har hänt mig. Vad kan det vara? Jag vet svaret. Mina underbara kompisar i stallet, bästa Maya, finaste wikke och såklart Hilda och Feé. Jag börjar med de underbara i stallet.
Sara,Ida,Stina,Ida,emily,Agnes,Alicia,Melina,Sofie och pauline. Ni finns alltid där. Jag kan prata om vad som helst med er. Jag litar på er till 100% och jag vet att ni aldrig skulle svika mig. Tjejer, ni är bäst och jag älskar er!
Maya, alltid så glad,snäll och omtänksam. Finns där när jag mår som sämst. Bloggen har fört oss närmre varann. Du är bäst gumman, älskar dej!
Wikke, han kom in i mitt liv när jag behövde honom som mest. Så mysigt att vara nära ett sådant stort djur. Han tröstar trots att han inte kan prata. Jag älskar honom!
Hilda och Feé, efter ett år av letande (dock med några pauser) så hittade jag dem. Det klickade direkt! Jag känner dem inte så bra än men jag känner på mig att dessa två ponnysar kommer att betyda sjukt mycket för mig. Jag kommer att utvecklas grymt mycket på dem. Älskar dem redan!

Allt ovan betyder grymt mycket för mig. De har en stor plats i mitt hjärta. Skulle ni lämna mig nu så skulle min värld gå under. Ni är bäst, allihop! Ni ska veta att jag finns för er 24/7. Puss på er allihopa!

Amanda



Kommentarer
Therese Ekendahl- hästar, 1D och en massa mer!

ja finns oxå för dej Amanda :( <3

2012-06-02 @ 11:09:52
URL: http://theresefabienne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0